Een groot aantal reacties van de internationale media en kampeerders hebben alle verwachtingen voor het nieuwe Hobby-merk BEACHY overtroffen. De intense belangstelling van de caravanpers voor het uitzonderlijke concept uit Noord-Duitsland heeft geleid tot een overvloed aan verzoeken van enthousiaste klanten, dealers en kampeernieuws uit heel Europa. Begonnen als een kleine toevoeging aan het Hobby-caravanportfolio, is het instapmodel Beachy een absolute favoriet van het caravanseizoen 2022 geworden.
“Eindelijk een serieus gave caravan”, “Fantastisch idee”. “Hobby is nog nooit zo cool geweest.” “Hobby is geweldig.” “I’m so in love”: de verrassend emotionele reacties op een caravanconcept dat met passie is gemaakt, overtreffen zelfs de verwachtingen van de ontwikkelaars. Met een succesvolle teasercampagne en een innovatieve making-of-video maakt het verhaal achter Beachy mensen net zo enthousiast als de caravan zelf.
“Met de Beachy hebben we hier bij Hobby wat eigenlijk mijn droomproject is, werkelijkheid gemaakt. Ik heb echt het gevoel dat we dit soort producten bij Hobby zouden kunnen gebruiken. Maar nooit in mijn dromen had ik verwacht dat klanten zo enthousiast zouden zijn over het idee. Ik ben zo ontzettend trots op wat we er met het Hobby-team van hebben gemaakt”, aldus initiatiefnemer en Hobby-CEO Holger Schulz.
De nieuwe BEACHY is eenvoudig en uniek tegelijk. Het bedrijf uit Noord-Duitsland koos bewust voor sobere kenmerken. En de weinige sceptici op sociale media hebben interviews en veelgestelde vragen van de fabrikant ontvangen om het concept uit te leggen. Het is echter niet nodig om de tijdloze gezelligheid van de geliefde strandhuislook te bespreken, omdat iedereen meteen aan boord was.
De compacte caravan is vanaf 11.950 euro voor een aantrekkelijke prijs verkrijgbaar en zal voor het eerst officieel te zien zijn op de Caravan Salon in Düsseldorf (28 augustus – 5 september).
Website Hobby Caravan: www.hobby-caravan.de