Succesfactoren van Adria Mobil

Het begin van Adria Mobil, één van de Europese marktleiders op het gebied van caravans, campers en stacaravans, gaat terug tot 1965 toen de eerste caravan – Adria 375 – werd gefabriceerd in Novo mesto. De allereerste caravan werd geëxporteerd naar en verkocht in Zweden; dit was sindsdien één van de indicatoren van het succes van de producten van Adria op de Europese markt.

Adria Mobil

Belangrijke succesfactoren van Adria Mobil zijn vooral de uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van ontwikkeling, productie en marketing van caravans, campers en stacaravans. Door het bieden van een brede reeks diensten, het voortdurend bedenken van nieuwe innovaties en het aanpassen van de producten aan de behoeften van de klant, blijft het bedrijf concurrerend, terwijl de merknaam Adria één van de meest herkenbare en populaire merknamen is op de Europese caravanmarkt.

adria logoKwaliteit, innovatie en ervaring zijn geïntegreerd in alle producten van Adria Mobil, die eindeloze mogelijkheden bieden voor actieve ontspanning; leer ze zelf kennen!

De nieuwe generatie.

Als voorbeeld nemen we de nieuwe Twin. Niet alle buscampers worden op dezelfde manier gemaakt. De nieuwe generatie Twins brengen echte innovatie aan de gebruiker. De leefruimte en cabine zijn in elkaar geïntegreerd waardoor een geheel open ruimte ontstaat met meer stahoogte. Nieuwe interieurs, nieuwe kenmerken en indelingen; ontsnap aan het gewone.

Twin Supreme

Interieur kenmerken

Twin Supreme. Met als absolute blikvanger, het Adria exclusieve panoramavenster is onze meest ruime en innovatieve buscamper ooit. Het nieuw ontwikkelde interieur met loft-stijl kenmerken biedt meer stahoogte en een naadloze integratie van woonruimte en Fiat cabine.

Wil je kennis maken met alle modellen, kijk dan op Adria

print
3/5 (1)

Wij waarderen je mening!

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Bevestiging *