Nieuwe eigenaar en nieuwe huisstijl voor Memo Europe

1

Memo Europe gaat het nieuwe jaar in met een nieuwe huisstijl. Daarmee wil de Nederlandse producent van trekhaken, fietsendragers en scooterdragers haar focus op kwaliteit onderstrepen. Dat verklaart kersvers directeur Bart Oosterhoff, die Memo Europe deze zomer overnam van de oprichters van het bedrijf, Ed Muller en Jos van der Stege.

De bedrijfswagens van Memo Europe zijn inmiddels voorzien van nieuwe stickers. ‘Een Memo e-bikedrager, sterke keuze’ staat er in robuuste letters op. “Met onze nieuwe huisstijl willen we nog duidelijker uitstralen waar wij als merk voor staan”, verklaart Oosterhoff. “Solide en degelijke trekhaken, fietsendragers en scooterdragers van Nederlands fabricaat. Letterlijk een sterke keuze.”

Montage op het chassis

“In mijn eerste weken bij Memo Europe heb ik verschillende dealers gesproken. Allemaal gaven ze hetzelfde antwoord op mijn vraag waarom ze onze trekhaken, fietsendragers en scooterdragers in hun assortiment voeren. Vanwege de kwaliteit. In tegenstelling tot de meeste fietsendragers, worden onze dragers rechtstreeks op het chassis van de camper gemonteerd. Dat maakt onze producten bij uitstek geschikt voor e-bikes en scooters.”

Toenemende vraag

Memo Europe LogoDe verkoopcijfers van e-bikes zitten al jaren in de lift en de komende jaren zal die groei alleen maar verder doorzetten. Hetzelfde geldt voor de verkoopcijfers van campers. Als gevolg daarvan verwacht Oosterhoff de komende jaren ook een toenemende vraag naar de producten van Memo: “Een e-bike kost al snel een paar duizend euro. Als je die op een goede en veilige manier op je camper wil meenemen, dan heb je een sterke drager nodig. Wij willen er geen misverstand over laten bestaan dat je met Memo Europe een sterke keuze maakt.”

Leestip:  JAMES Autoservice koppelt aan bij Trekhaakmontage

Website Memo Europe: www.memo-europe.nl

 5/5 (3)

Wat is je waardering?

1 REACTIE

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in