De mythe rond Tabbert

De mythe rond Tabbert – Toen carrosseriebouwer Alfred Tabbert in 1953 zijn eerste caravan aan het publiek presenteerde, raakte hij bij de hele generatie een gevoelige snaar. De economische hoogtijdagen brachten elegantie, stijl en een nieuw zelfbewustzijn, dat TABBERT vakkundig in zijn exterieur- en interieurdesign tot uitdrukking bracht.

De mensen konden en wilden zich iets veroorloven. La Dolce Vita” karakteriseerde de gehele natie. Europa wilde reizen en genieten van het leven. TABBERT creëerde daarvoor de producten, die gekenmerkt werden door een unieke mix van materialen, een modern lifestyle- interieur, hoogwaardige afwerking en praktische designoplossingen. Toen al en nu nog steeds.

Heden mythe rond Tabbert

In de bedrijfsdoelstelling en -filosofie is tot heden ten dage niets veranderd. Vier verschillende modellenseries vervullen in heel Europe alle wensen van de klant. In het huidige TABBERT-concern ontwikkelen onze medewerkers de »caravan voor de toekomst«: Premium kwaliteit, innovatie en design.

In 2013 vierde het merk TABBERT zijn 60ste verjaardag dus kan je spreken over een gerenommeerd merk.

Website Tabbert

print
Er zijn nog geen waarderingen opgegeven. Ben jij de eerste?

Wij waarderen je mening!

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Bevestiging *